• De Club

v.v. Trekvogels is een trotse voetbalclub uit Nijmegen-Oost. Mét Nijmegenaren uit de 'oude' wijken als Hengstdal, Spoorbuurt en het Rode Dorp én nieuwkomers die naar Nijmegen kwamen om te studeren of te werken en het gezellige Oost niet meer willen verlaten. Maar ook met leden uit andere delen van Nijmegen en omgeving.

Die rijke schakering aan mannen en vrouwen, van jong tot oud, maakt Trekvogels tot een prachtige en unieke club. Bovendien ligt het op het mooiste plekje van Nijmegen, bovenop de Kwakkenberg. Daar wil iedereen wel voetballen.

V.V. Trekvogels is nu een van de grootste voetbalclubs van Nijmegen. Met ruim 1000 leden, een groeiende jeugdafdeling, een bloeiende zaterdag- en zondagtak en vijf damesteams is Trekvogels dé club van Nijmegen-Oost en daarbuiten. Voor de prestatie, of om gewoon lekker te voetballen, Trekvogels is er voor iedereen die een leuke voetbalclub zoekt. Ook interesse om bij ons te komen voetballen, zelf of een van je kinderen? Kijk hier voor meer informatie over aanmelden.