• De Vereniging dat zijn wij allemaal!

•  De vereniging dat zijn wij allemaal. Juist nu!

Beste leden en vrienden van VV Trekvogels,

De mooiste voetbalclub uit Nijmegen. Dat is wat wij als VV Trekvogels zijn, in alle opzichten.
    Nu ‘voetbal’ even niet mogelijk is, wil dat niet zeggen dat begrippen als ‘familie’ en ‘vereniging’ niet meer van toepassing zijn. Sterker nog: juist nu zijn familie (ook in de figuurlijke zin) en is ons verenigen belangrijker dan ooit. Wij realiseren ons dat er veel onzekerheid is. Wij hebben immers te maken met een volstrekt nieuwe situatie en begeven ons dus op onbekend terrein.

Als vereniging willen wij er zijn voor iedereen die dat nodig heeft! Zijn er mensen in jouw omgeving (leden, familie van leden, ouderen etc.) die door de huidige omstandigheden in de problemen komen of hulp nodig hebben? Het bestuur wil graag kijken of wij als vereniging, met al onze leden en met al het talent, de kennis en de handen van al die leden, kunnen helpen.

Neem met een hulpvraag contact met ons op via het volgende mailadres: bestuurvvtrekvogels@gmail.com

Laat op hetzelfde mailadres ook weten als je hulp wil en kan bieden. We brengen vraag en aanbod bij elkaar en dragen natuurlijk als bestuur ook graag zelf ons steentje bij.

De Vereniging zijn wij allemaal!
    Zullen wij daarom samen deze periode ook een positieve invulling geven?

Alvast heel veel dank en blijf gezond!

Met sportieve groet,

Theo Janssen