• Kledingreglement

Zoals jullie weten heeft VV Trekvogels in 2023 een overeenkomst gesloten met Errea Nederland voor de levering van kleding voor de leden van onze vereniging voor de komende vier jaar seizoenen (tot en met het seizoen 2025-2026).

Belangrijkste uitgangspunt van deze samenwerking is een uniforme uitstraling van onze leden gedurende de wedstrijden. Dat betekent dat alle teams in hetzelfde wedstrijdtenue spelen.

Voor de jeugd betekent deze samenwerking dat alle jeugdteams de beschikking krijgen over een sporttas (voor de jongste jeugd een rugzak en de oudere jeugd een schoudertas), een trainingspak en een wedstrijdtenue (wedstrijdshirt, wedstrijdbroek en sokken). Het daarbij geldende kedingreglement kunt u hier vinden:

Kledingreglement VV Trekvogels

• Declaratieformulier

Als men wat te declareren heeft bij de VV Trekvogels dan moet bijgaand formulier ingevuld worden. U kunt dit invullen en uitprinten waarna het ingevulde formulier met betalingsbewijs ingeleverd moet worden bij de penningmeester. In de bestuurskamer heeft hij ook een postvakje.

Klik hier voor het declaratieformulier