• Externe Jeugdtoernooien

Ons eigen Trekvogels John Jochems jeugdtoernooi staat ook weer in de planning voor dit jaar. Op 14 en 15 juni is het weer zo ver voor alle jeugdteams van de JO7 t/m de JO15. Als je weet hoe leuk en gezellig dat ieder jaar is smaakt dat vast naar meer!

Andere verenigingen organiseren ook jeugdtoernooien. Hieraan kunnen onze jeugdteams deelnemen.

In het overzicht (komt als download links onderaan het scherm) kunnen de teams zien welke toernooien er zijn in de regio. Als een team interesse heeft, kan het contact opnemen met de wedstrijdcoordinator.

Houdt er dus rekening mee dat 14 en 15 juni ook ons eigen toernooi plaatsvindt. Alle Trekvogels teams tot en met de JO15 nemen hier aan deel en je kunt dan dus niet aan andere toernooien deelnemen.

Ga wel van tevoren na of je op de toernooidatum een team op de been kan brengen!

Trekvogels vindt het leuk om een beeld te hebben waar onze teams allemaal deelnemen. Laat je daarom inschrijven door de toernooi commissie. Sommige toernooien willen bovendien een contactpersoon hebben per vereniging. Mocht je je team zelf inschrijven voor een roernooi geeft dat dan ook even door aan de toernooicommissie via mail de Toernooicommissie

De toernooicommissie gaat bij de organisator van het toernooi na of er nog plaats is en communiceert dit terug naar de aanvrager.

Er zijn zeker leuke externe toernooien, dus maak er gebruik van!

Onze bevriende club SV Hillmicke organiseert dit jaar ook weer toernooien voor de F, E (29-6) en D jeugd (30-6). Wil je een klein en leuk toernooi in Duitsland spelen dan zouden ze het ontzettend leuk vinden als er teams van Trekvogels deelnemen. Ze komen dit jaar waarschijnlijk ook weer met een aantal teams naar het John Jochems Toernooi.