• Organisatie

VV Trekvogels is een voetbalVERENIGING. Dat betekent dat we samen er alles aan doen om iedereen te laten voetballen en plezier te laten hebben.

Het bestuur is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de club, de jeugdcommissie zorgt voor het draaiende houden van onze jeugdafdeling. Daarnaast hebben we talloze commissies die op deelterreinen hun werk doen.

Onze bestuursleden, commissieleden, trainers, terreinmeesters, barmedewerkers en leiders zijn allemaal vrijwilligers en allemaal even hard nodig om lekker te kunnen voetballen. En daar zijn we trots op. Wil je ook een steentje bijdragen aan de club? Vraag ons wat je kunt doen.

Mailen en bellen kan natuurlijk ook: kijk bij bestuur voor de contactgegevens

Ledenvergadering: De ledenvergadering is het hoogste orgaan van onze club. Alle leden en ouders van jeugdleden hebben daar de mogelijkheid mee te praten over het beleid.De volledige organisatiestructuur van vvTrekvogels, vastgesteld in de ledenvergadering van 25 juni 2013.

rfwbs-slide