• Vrouwen Algemeen

Naast presteren staat gezelligheid bij de dames hoog in het vaandel.

Na afloop van de wedstrijd zijn we dan ook met regelmaat in grote getale in het clubhuis te vinden.
    Ook ondernemen we buiten het voetbal activiteiten met elkaar.

Trekvogels V1, een team met ambities, wil zich graag blijvend profileren in de hogere regionen van het vrouwenvoetbal.
    Op dit moment komen we uit in de landelijke hoofdklasse.

Trekvogels V2
    is ook een selectieteam en speelt mee in de 1e klasse.
    Onze selectie V1 & V2 spelen om de tot doel gestelde ambities waar te maken.

Daarom zijn we altijd op zoek naar nieuwe speelsters, die op niveau en prestatiegericht willen voetballen.
    We snappen dat je niet zomaar de stap naar een nieuwe voetbalomgeving maakt.

Er is de mogelijkheid om één- of meerdere keren vrijblijvend mee te trainen met onze selectie, op dinsdag of donderdagavond (19:30-21:00).

Heb je interesse, neem dan gerust contact op met;
    Jo de Haan (T. 06-20430054 / haan4150@planet.com)

Ga je voor de selectie, dan wordt je in contact gebracht met een van de trainers om
    met hen vervolgafspraken te maken.
    Wil je meer recreatief voetballen, dan wordt er in samenspraak gekeken bij welk
    elftal je het beste past.

Trekvogels V3
    is van origine een vriendinnenelftal, maar speelt wel in de A- categorie 3e klasse

Trekvogels V4 & V5 spelen in de B-categorie 4e & 5e klasse.

Verder is Trekvogels in het seizoen ’22 – ’23 op de zaterdag gestart met de nieuwe competitie MO20-1 & MO20-2.

Voor informatie kunt u contact opnemen met Jo de Haan die u doorverwijst naar Ellen van Eldik, trainster van de MO20.