• We gaan weer beginnen ........

• Eindelijk mogen we weer gaan voetballen a.s. weekend barst het weer los. Het programma voor de jeugd en senioren kunt u weer op de site bekijken.

Ook het clubhuis mag weer open

Zoals de meeste van jullie al gehoord hebben zijn er door de regering nieuwe regels vastgesteld voor de voetbalkantine.

Het is verplicht vanuit de overheid dat als de bezoekers van het clubhuis gaan zitten, de QR code gecontroleerd moet worden.

Als er alleen word afgehaald is controle niet nodig.

Ook is het verplicht om een mondkapje te dragen als er in de kantine gelopen wordt , gaat de bezoeker zitten dan mag het mondkapje af.

De kantine is op Dinsdag en Donderdag van 19.30 uur tot 22.00 uur open op  Zaterdag vanaf 08.00 uur en Zondag vanaf 09.00 uur .

Wij hopen dat u ons helpt en zich aan deze regels houdt.

Naast het programma van de KNVB is er ook nog een aantrekkelijke oefenwedstrijd van ons eerste elftal, zondag om 14.30 uur Trekvogels 1- NEC 1 (amateurs). Dus reden genoeg om weer eens een kijkje te komen nemen.

Tot ziens !!!