• Bestuur

Naam: Jan Wijnia
    Mail:    bestuurvvtrekvogels@gmail.com
    Mob:    06-10983777

Ik ben voorzitter van Trekvogels. Samen met het bestuur en heel veel vrijwilligers zet ik mij in voor recreatief en sportief voetbal bij onze mooie club op de berg. Beleidsontwikkeling en samenwerking met gemeente en andere voetbalclubs hebben mijn aandacht. Uitgangspunt is “zonder respect geen voetbal” en “zonder vrijwilligers geen vereniging”.

Penningmeester

Naam:  Joost Gerrits
    Mail:    facturentrekvogels@outlook.com
    Mob:    06-41826528

Ik ben het aanspreekpunt binnen onze mooie vereniging voor alles op financieel gebied. Denk hierbij aan de administratie, sponsoring en bijvoorbeeld voor acties als de Grote Clubactie. Samen met een aantal vrijwilligers zetten wij ons in en zorgen wij ervoor dat onze financiën op orde zijn en dat wij als club financieel gezond zijn!

Secretaris

Naam:  Anthony Coenen
    Mob:   06-41691640

Ik ben de secretaris van v.v. Trekvogels en maak deel uit van het dagelijkse bestuur. Heb je vragen over onze accommodatie, de kleedkamers, ons clubhuis en/ of het terrein zelf? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Algemeen bestuurslid jeugd en vicevoorzitter

Naam: Bert Doedens
    Mob:    06-55686501

Ik zorg als verantwoordelijke binnen het bestuur voor een goede verbinding met onze jeugdcommissie en wil deze in staat stellen om samen met alle trainers, vrijwilligers en ouders onze jeugd in een prettige omgeving te laten trainen en spelen.

Algemeen bestuurslid voetbalzaken en materiaal

Naam: Jo de Haan
    Mob:    06-20430054

Ik ben het aanspreekpunt voor de voetbaltechnische zaken. Ook ben ik verantwoordelijk voor het beheer van de sleutels, de materialen van de club en de wedstrijd- en trainingskleding voor de selectiespelers en -trainers.

Algemeen bestuurslid communicatie

Naam: Jeroen Dols
    Mob:    06-33270000

Ik ben binnen het bestuur verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie binnen de club. Samen met vele vrijwilligers houd ik me bezig met de ontwikkeling van de website en sociale media. Schroom niet om mij aan te spreken als je ideeën hebt!

rfwbs-slide